A Purezza története

A Purezza története Ausztráliában kezdődött egy olyan ötlet megtestesüléseként, melyben újragondoltuk az ivóvíz felszolgálását a vendéglátó egységekben.

Mivel a minőségi víz mindig is létfontosságú része volt a pozitív étkezési élménynek a vendég és az étterem számára is, a legmagasabb esztétikai, ízbeli és funkcionális minőségű vízadagoló megoldás biztosítása volt az elsődleges célunk, és eköré építettük fel a márkánkat is.

Ez a célunk, a fokozódó kereslettel társulva, motiválta a Purezzát arra, hogy egy egyszerű, modern, fantasztikus ízű alternatívát találjon az egyszer használatos palackban forgalmazott víz helyett, és hogy a vendéglátó egységeket olyan vízadagoló rendszerekkel lássa el, aminek segítségével a saját, helyi vízszolgáltatást kihasználva csillapíthatják a vendégeik szomját. A legmodernebb technológia segítségével nyújtunk az aktuális keresletnek megfelelő mennyiségű, üdítő, szénsavas vagy szénsavmentes, hideg vagy szobahőmérsékletű vizet, ami egészségesebb, tisztább, nagyobb értéket képvisel és jelentősebb a társadalmi felelősségvállalása, mint a hagyományos megoldásoknak.

Ennek ellenére még mindig sok olyan vendéglátó egység van, ahol hagyományos, egyszer használatos palackban biztosítják az ivóvizet, ami költséges, nem hatékony, árt a környezetnek és még az ügyfelek elvárásaiban mutatkozó legújabb trendeknek sem felel meg. Ahogy a vevők egyre inkább elutasítják az egyszer használatos palackban forgalmazott vizet, az egészséges, frissen csapolt víz egyedülálló gondolata egyre inkább előtérbe tör, mint alternatíva, és fokozatosan átformálja a vásárlói viselkedést.

Arra törekedve, hogy jó példával járjunk elöl, és hogy innovatív élményt nyújtsunk vásárlóink és ügyfeleink szármára, elkötelezetten és folyamatosan dolgozunk a termékinnováción, hogy nagyszerű ízű, kiváló minőségű szénsavas és szénsavmentes vizet hozhassunk létre. Ehhez társul az a célunk, hogy az egyszer használatos palackokat a vendéglátásból globális szinten kivonni igyekvő mozgalom élharcosai legyünk.

A „Purezza” elnevezést az olasz formatervezés letisztultságát és eleganciáját megtestesítő minőség és kivitelezés hagyományai és értékrendje inspirálták. Ebből az olasz örökségből ihletet merítve, a vízadagoló csapok és a vizesüvegek egyedi dizájnja gyönyörűen tükrözi ezeket az elemeket.

Az elmúlt 6 év folyamán a Purezza termékcsalád sikeresen növekedett, és mostanra több mint 8000 vendéglátó egységben, összesen 13 országban érhető el Európa-szerte.

A Purezza koncepciója

A Purezza célja, hogy egy egyszerű, modern és nagyszerű ízű alternatívát kínáljon az egységekben felszolgált és palackozott víz helyett, azáltal, hogy prémium vízadagoló rendszerek segítségével lehetővé teszik a vendéglátó egységek számára, hogy a helyi csapvizet felhasználva kínáljanak nagyszerű élményt vendégeiknek. A Purezza nem csak a legesztétikusabb, legfinomabb és a legjobb funkcionális minőségű megoldást nyújtja: a legmodernebb technológiák felhasználása segítségével biztosítja azt is, hogy kínálata egészségesebb, tisztább legyen, nagyobb értéket képviseljen és jelentősebb legyen a társadalmi felelősségvállalása is, mint a hagyományos megoldásoknak.

Célunk

Hogy globális szinten a HoReCa iparág vezető innovatív vízadagoló szolgáltatójává váljunk.

Küldetésünk

Hogy prémium, nagyszerű ízű szénsavmentes és szénsavas vizet szolgáltassunk a HoReCa iparágnak kiváló minőségű termékeink által, és ezzel együtt elősegítsük a fenntarthatóságot és a pozitív vásárlói élményt.

ANYAVÁLLALATUNK

A Waterlogic vállalatot 1992-ben alapították, és az egyik legelső olyan cég volt, amelyik a felhasználás helyszínén alkalmazott (POU) vízadagoló rendszereket vezetett be Európában. A cég azóta az ágazat vezető POU víztisztító vállalkozásává nőtte ki magát kiváló formatervezésének, minőségének, gyártási technológiájának és az új technológiák alkalmazásának köszönhetően.

A kutatás és fejlesztés a szervezet egyik legfontosabb tevékenysége, így például olyan korszakalkotó technológiával támogatott innovatív, kiemelkedő minőségű termékekbe való befektetések is, mint a Firewall.

A Waterlogic kiterjedt és egyre terjeszkedő globális értékesítési hálózattal rendelkezik, ami több mint 50 országba ér el Észak- és Dél-Amerikában, Európában, Ázsiában, Ausztráliában és Dél-Afrikában, vízadagolói világszerte jelen vannak munkahelyeken, kórházakban, iskolákban, szállodákban és éttermekben.

LÉPJEN KAPCSOLATBA VELÜNK